A kezdetek

Nem, nem az X-mené, hanem az én "cukrász karrieremé". Nem mintha lenne olyan, hiszen az egyetem mellett alig van időm sütögetni, de ez már részletkérdés. Ugye? Na, ugye!

Mindenkit szeretettel üdvözlök a CAKEség oldalán!

eskuvo_1.jpg

Tevely Titanilla vagyok, huszonéves egyetemi tanuló, édesség-imádó, csoki-rajongó könyvmániás, aki élvezi az otthoni sütögetés örömeit, és hogy ne csak a családom élvezhesse az általam készített süteményeket, gondoltam, megosztom veletek is őket.

Mindenem az olvasás, az írás és a sütögetés, de az alvástól sem szeretem elvenni az időt, úgyhogy filmnézős
 estéken biztos, hogy én vagyok az első, aki kidől. Kedvenc évszakom a tél: imádom a havat, a karácsonyt és persze a születésnapomat. Szeretek súlyzózni: vastag enciklopédiák, receptes és pszichológiai könyvek segítségével; illetve boxolni is: valahogyan meg kell fenyíteni a makacs tésztákat, nem igaz? Az extrém sportokat viszont tényleg nagyon szívesen űzöm: siklóernyőzni, ejtőernyős vízisíelni, szakadékok között átsiklani, űrhajó szimulátorokban fejjel lefelé lenni, kalandparkozni, lőni bármikor bárhol!

Tipikus lányként élek-halok a Disney-mesékért és Disneylandért, de szeretem az animéket, az amerikai sorozatokat, a krimiket, a steampunkot, a szuperhősöket és a főgonoszokat, illetve a morbid dolgokat is, és ezeket tortákban is igyekszem mind megvalósítani!

Tudok főzni, ha nagyon muszáj, de az én szenvedélyem a sütemények, torták, desszertek készítése, nem pedig a főfogásé.

dsc04426.jpg

Nagyon szeretek utazni, már elég sok helyen jártam, sok mindent kipróbáltam, de a szerelmem akkor is Olaszország maradt. Szerencsére a családommal való utazásaim során különféle tanfolyamokon vehettem részt. A legemlékezetesebb a New York-i és a firenzei volt. New Yorkban részt vehettem a Torta király című műsor helyszínén egy tortadíszítő kurzuson, Firenzében pedig olasz pizzaiolótól tanulhattam a pizza és a fagyi készítését.

Mindig is szerettem díszíteni a tortákat, bár a sütésükben nem igazán remekeltem kicsiként. Kiskoromban sokszor segítettem anyának a nővérem szülinapi tortáinak díszítésében: készítettünk Operaház Fantomja tortát, híres épületeket, Golden Gate Bridge-et, és még jó pár másikat. Ekkor még csak azért szerettem segíteni, mert a marcipánozás olyan volt, mint a gyurmázást, a gyurmázás pedig a világ egyik legjobb dolga (volt, akkoriban). Amikor végleg beleszerettem a tortakészítésbe, az az volt, amikor először készítettem egyedül, segítség nélkül formatortát.

Azóta is tart ez a szerelem, és remélhetőleg nem csak én és a családom, hanem Ti is élvezni fogjátok a receptjeim alapján készülő süteményeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://cakeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr608493116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

12508834_10207822484617717_2292107275870172532_n.jpg

CAKEség

Titanilla vagyok, huszonéves, könyvimádó álmodozó, aki él-hal a különböző kultúrákért, az édességekért, a sütögetésért és a csokiért. Meg a csokiért. A csokit mondtam már?

süti beállítások módosítása