Jeges kávé, kis csavarral

Ebben a melegben két dolog kell: egy tengerpart és egy jeges ital. Nos, sajnos a tengerpart nem mindenkinek adatik meg, ám a jeges ital könnyedén elkészíthető otthon. Nincs még egy jegeskávé, ami ennél ütősebb ötlet lenne!

kave_1.jpg

Én a napokban már annyira kornyadoztam a nagy hőségtől, miközben a vizsgáimra tanultam, hogy muszáj volt valami frissítő italt beszereznem. A kávé engem nem pörget föl, csak a fejfájásomat mulasztja el, de legalább a cukor és a jég párosítása hatására jobban oda tudtam figyelni az Eu integráció téma kidolgozására.

Nekem határozottan bejött ez az ötlet, hogy nem sima jeget teszek a kávémba, hanem a kávéból készítem a jégkockát, mert így egyáltalán nem hígul föl a tejeskávé. Én nem szeretem, azt, amikor a felolvadt jég miatt az egésznek vízíze van. A tejeskávé maradjon csak tejes kávé!

Ezzel a technikával viszont az utal ütős és kávé-ízű marad, ahogyan annak lennie kell!

kave_3.jpg

Nincs is más dolgod, csak lefőzni a kávét, ahogyan általában szoktad. Nálunk itthon kotyogós van, tehát én azzal készítettem, de máshogyan is elkészíthető.

Szóval, a lefőzött, már langyos kávét öntsd bele a jégkockatartóba - vagy ha más formájút szeretnél, akkor bonbonformába - és mehet is a mélyhűtőbe! Pár óra alatt teljesen megfagy, és mehet is a pohárba!

Mivel a szokásos módon készítetted a kávét, tudod, hogy mennyit szoktál abból a pohárba tenni, úgyhogy annyi kávékockát használj föl, amennyi még nem túl sok a kávéból!

Erre mehet rá a tej (vagy a plusz kávé, ha teljesen feketén iszod a kávét) és az édesítőszer.

Kész is a lehető legjobb jegeskávé – próbáld ki te is!

 Ha szeretnél máskor egyből értesülni az új receptjeimről, más érdekességekről, ne felejtsd el like-olni a CAKEséget ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://cakeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr8512563475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mrs.Columbo 2017.06.06. 08:39:38

Hm, jó ötlet, köszi! Ki fogom próbálni.

12508834_10207822484617717_2292107275870172532_n.jpg

CAKEség

Titanilla vagyok, huszonéves, könyvimádó álmodozó, aki él-hal a különböző kultúrákért, az édességekért, a sütögetésért és a csokiért. Meg a csokiért. A csokit mondtam már?

süti beállítások módosítása