Egy Harry Potter rajongó cukrász naplójából

Harry Potter rajongó vagyok. A könyveken és a filmeken nőttem föl, és azóta sem tudtam abbahagyni az iránta való rajongásomat – szerintem nem is fogom már soha. Nem ez az egyetlen könyvsorozat, amit elolvastam, nem is csak ez az egyetlen, amit szeretek, mégis, kicsiny kis szívecskémben a Harry Potter sorozatnak külön helye van.

18624887_10213582655947071_1159512522_n.jpg

Büszke Hollóhátas vagyok, álmaimban az Abszol Úton látom a varázs cukrászdámat, ahol különféle mágikus édességekkel csalogatnám az ifjú boszorkányokat és varázslókat. Sajnos, ez nem valósulhat meg, ellenben a Harry Potteres torták és sütemények készítése igen.

Mert mi más is lehetne egy rajongó leghőbb vágya azon kívül, hogy megérkezik az a bizonyos várva várt levél?

Az, hogy rajongása tárgyát elkészítheti cukorból. Nekem legalábbis fantasztikus élmény, mikor tervezhetem, majd meg is valósíthatom a tortákat. Tudom, nem mindenki van ezzel így, de ez benne a szép – van, aki elkészíti, és van, aki csodálja az elkészült művet!

dsc07816.jpg

Eddig két tortát készítettem Harry Potteres témában, de ami késik, nem múlik! Már tervezem a következőt: egy Hollóhátas drip cake tortát. (Szerelmes nagy sóhaj helye – az író.)

Az első egy két emeletes csokoládétorta volt, aminek az alsó szintje a Roxfortot és a Roxfort Expresszt ábrázolta. Nagyon vicces volt a mini vonat megformázása; mire kitaláltam, hogy hogy is néz ki egy viszonylag leegyszerűsített mozdony…

dsc07850.jpg

A fölső emeleten az elmaradhatatlan Tekergők Térképe volt. Imádom a Tekergőket, még akkor is, ha néha beverném a fejüket a falba, hogy nőjenek már fel. Ez térkép egy briliáns ötlet volt tőlük, muszáj voltam megörökíteni a tortán Holdsáp, Tapmancs, Ágas és Féregfark Urakat!

dsc07834.jpg

A tetején természetesen varázspálca és a cikesz díszelgett, mert ezek olyan jelképek, amit mindenki fölismer, ám ott volt mellette a Szörnyek Szörnyű Könyve. Most mondja valaki, hogy nem eszméletlenül cuki egy vadállat az a könyv! Nekem kellene élőben egy olyan! De mivel nem létezik, ami igen, az meg kézzel festett, és borzasztóan drága, így maradok az általam készített torta variációnál…

dsc07865.jpg

A másik torta egy egyszemélyes kis Nutellás torta volt, Teszlek Süveg alakban, az egyik legjobb barátnőm számára. Fél évig rágta a fülemet, mire eljutottam odáig, hogy elkészítettem neki, de nagyon örült neki – legalábbis remélem! Mikor elkészült, néztem-néztem az „arcát”, hogy a Teszlek Süvegen kívül még mire hasonlít, aztán mikor anya szóvá tette, akkor jöttem rá, hogy hoppá! A Süveg kis Oogie Boogie (Karácsonyi Lidércnyomás) beütést kapott.

18624887_10213582655947071_1159512522_n.jpg

Szóval, biztos, hogy nem ezek lesznek az elsők és egyben utolsók is, amit ilyen témában készítek, de mint mindenben, úgy itt is az a bizonyos első a meghatározó és emlékezetes.

Nox

Ha szeretnél máskor egyből értesülni az új receptjeimről, más érdekességekről a CAKEséget megtalálhatod Facebookon ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://cakeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr7612555687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

12508834_10207822484617717_2292107275870172532_n.jpg

CAKEség

Titanilla vagyok, huszonéves, könyvimádó álmodozó, aki él-hal a különböző kultúrákért, az édességekért, a sütögetésért és a csokiért. Meg a csokiért. A csokit mondtam már?

süti beállítások módosítása