Egerszalók, Shiraz hotel

Avagy miért választanám megint a Shiraz hotelt?

Egy hétvégét töltöttem Egerszalókon a családommal - meg Egerben, de lényegesen kevesebb időt voltunk a városban, mint a hotel nyújtotta wellness részlegen.20161204_123709.jpg

Az enyhe víz fóbiám a szombati nap folyamán kiüldözött a medencés részlegről, de az előtte levő szaunaszeánszot nagyon élveztem. Citrusos témájú volt, finom illóolajokkal, majd frissítő limonádéval és gyümölcsökkel. Hogy hol találtak december elején friss, érett, édesen lédús epret, az számomra rejtély, minden esetre köszönöm szépen, nagyon jól esett.

Volt pár olyan dolog, ami kissé kellemetlen volt, mint például a pótágy a hátamnak, de tény és való, hogy sokkal több volt a kellemes dolog! (A hátamat meg kimasszírozták, szóval semmi gond.) Viszont, nem hotel ajánlót szeretnék írni, hanem a gasztronómiai élvezetekről szeretnék beszámolni. De még milyen élvezetekről…!

Kissé rendhagyó módon most a vacsorán evett desszerttel kezdenék. Sajnálatos módon, amit a legjobban vártam, az okozta a legnagyobb csalódást. Mint tudjátok, csoki és édességfüggő vagyok, így számomra nehéz dolog, ha valahol nem olyan a minőség, mint amit várok. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne lettek volna köztük egészen ízletes falatok, de összességében sajnos nem volt olyan jó. Főleg azt nem értem, hogy miért kell minden helyen növényi tejszínből készíteni a dolgokat, mikor nyilvánvalóan borzalmas íze van.20161202_210101.jpg

Mindegy is… vannak dolgok, amikre csak nehezen felfogható magyarázat létezik.

Viszont a panna cotta igazán ízletes volt – bár én ezt nem tudhatom, mert számomra az ánizs mindig is gyógyszer ízű lesz, ergo, nem sütibe való. De legalább nővérem párja megette az én részemet is, mert neki nagyon ízlett.

Ami viszont igazán jó volt, az a fahéjas sütijük. Igen, a fahéjas, nem a csokis. (Csokisat elrontani… szipp-szipp…) Kellemesen fűszeres volt a süti, határozottan tetszett!

A desszert előtt ugye a főétel volt. Természetesen mindenből csak egy kicsit illik szedni, hogy mindent megkóstolhasson az ember – én tényleg ajánlom ezt a módszert, mert egyszerűen isteni dolgok voltak! Általában nem eszem másmilyent, csak fehér húst, de a BBQ malac, és az aszalt szilvás vaddisznó pörkölt is fantasztikus volt. Hát még a rántott makréla és a paradicsomos gnocchi!20161203_195902.jpg

Levesből is volt sok finomság, de ami mindkét este fénypontja volt, az az előétel! A vacsorát pénteken és szombaton is előétellel kezdtük és fejeztük is be, mert annyira isteni kis falatok voltak. Minden elismerésem a szakácsé, mert többek között a sajtfagyiba és a libamájkrémbe teljesen beleszerettem. Az előételek vitték az egész menüsort, de nem baj, mert nagyon jól elbírták ezt a terhet.20161202_202519.jpg20161203_193525.jpg

A reggeliről is ejtenék néhány szót: legszívesebben mindig ott reggeliznék. Minden található, ami csak szem-szájnak ingere! Tükörtojás, virsli, tejbedara... és még sorolhatnám. A sajtoknak szánt helyet a reggelizésem alatt majdhogynem kifosztottam; a fahéjas csiga kelően ropogós és mégis kellemes volt; a tojásrántottájuknál pedig nemigen ettem finomabbat.20161203_085715.jpg

Egyszóval, fantasztikus hely volt egy hétvégi pihenésre és gasztronómiai kalandra.

A bejegyzés trackback címe:

https://cakeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1912050137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

12508834_10207822484617717_2292107275870172532_n.jpg

CAKEség

Titanilla vagyok, huszonéves, könyvimádó álmodozó, aki él-hal a különböző kultúrákért, az édességekért, a sütögetésért és a csokiért. Meg a csokiért. A csokit mondtam már?

süti beállítások módosítása